• NetNordic Norge
  • NetNordic Sverige
  • NetNordic Danmark
  • NetNordic Finland
  • NetNordic English site
Offices
Search
LinkedinFacebook
NetNordic NorgeNetNordic Norge
NetNordic Norge
En nordisk løsningsintegrator spesialisert innen nettverk og kommunikasjonsløsninger
  • Home
  • Løsninger
    • Kommunikasjon
      • Collaboration
      • Skype for Business
      • Video Collaboration
      • helo.cloud
      • Kontaktsenter
      • Sentralbord
      • Mobile tjenester
      • Telefoni
    • IT-sikkerhet
      • Sikring av nettverket
      • Sikkerhet i datasenteret
      • Sikring av klientene
      • Sikring av data i skyen
      • NetNordic SHIELD
    • Datanettverk
      • Virtualisering
      • SD-WAN
      • Tilgang og kontroll
      • Sikkerhet
      • Kapasitet og ytelse
      • Trådløse datanettverk
      • WiFi as a Service
    • Operatørnettverk
  • Tjenester
    • Managed Services
    • Rådgivning
    • Design & Integration
    • IT-drift
    • Overvåking & Rapportering
    • Service & Vedlikehold
    • Undervisning & Utdanning
    • Webshop
    • NetNordic 24/7 Support
  • Referanser
  • Nyheter
  • Event
  • Om oss
    • Partnere
    • Karriere i NetNordic
      • Ledige stillinger
      • Jobbe i NetNordic
      • Våre verdier
    • Ledergruppe
    • Kvalitetsstandard
    • Kontor
    • Personvern
      • Informasjonskapsler / Cookies
  • Kontakt
Menu back  

VÅR KVALITETSSTANDARD

Hos NetNordic har vi ultimativt fokus på våre kunder og er derfor organisert etter kundeprosessorienterte prinsipper for best mulig å kunne etterleve våre kunders krav og forventinger. Vi arbeider dessuten kontinuerlig og bevisst med dokumentering og kvalitetssikring av våre arbeidsprosesser.

Vi har siden 2010 benyttet ISO 9001 som rammeverk for utarbeidelse av våre arbeidsprosesser som vi løpende holder oppdaterte og i overensstemmelse med gjeldende norsk standard.

Som utgangspunkt for vår service- og supportprosess bruker vi ITILs «Incident Process». Siden midten av 1990-tallet har ITIL vært den verdensomspennende de facto standard for IT Service Management.

NetNordics visjon er å være våre kunders «Best Companion» – den foretrukne partner som realiserer våre kunders potensiale gjennom løsningsoptimalisering for effektiv anvendelse og fleksibilitet til lavest mulig kostnad.

Nyhetsbrev
  Norway       Denmark
  Sweden       Finland
EVENTS
  • FTTH-konferansen 2019
    • 12/03/2019
  • Technical University 2019
    • 21/03/2019
    • Uppsala
  • Bli sertifisert for Extreme Management Center (XMC)
    • 01/04/2019
    • Lysaker
  • Sikkerhetsseminar på Clarion Hotel The Hub
    • 04/04/2019
    • Oslo
  • Bli sertifisert for Extreme ECS Fabric Switching & Routing
    • 20/05/2019
    • Lysaker
SISTE NYTT
  • NetNordic kjøper TEDAKO – utvidet fokus på løsninger til velferdssektoren
    5th desember 2018
  • Det nye Nasjonalmuseet
    NetNordic leverer til Nasjonalmuseet
    28th november 2018
  • NetNordic kjøper Radpoint – en veletablert aktør innen cybersikkerhet
    15th november 2018
  • netnordic velferdsteknologi
    Fra olje til omsorg – NetNordic på den 6. nasjonale konferansen for omsorgsforskning.
    25th oktober 2018
  • NetNordic Solutions søker nettverksarkitekt
    26th august 2018
  • NetNordic søker etter Senior Ingeniør – Kommunikasjon
    11th juli 2018
NetNordic Norway

NetNordic
Vollsveien 2B
1366 Lysaker
Phone: 08910 (+47 21 06 26 00)
E-mail: salg@netnordic.no

NetNordic Sverige

NetNordic
Dalvägen 8
169 56 Solna
Phone: +46 855 50 68 00
E-mail: info@netnordic.se

NetNordic Denmark

NetNordic
Lyskær 1
2730 Herlev
Tlf: +45 48 10 75 00
E-mail: sales.dk@netnordic.com

NetNordic Finland

NetNordic Finland Oy Ab
Teknobulevardi 3-5
01530 Vantaa
Phone: +358 020 7459 690
E-mail: finland@netnordic.com

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in settings.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

You can adjust all of your cookie settings by navigating the tabs on the left hand side.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

3rd Party Cookies

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!